.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيري سارقان150راس گوسفند درمينودشت
طي يك عمليات غافلگيرانه توسط ماموران انتظامي مينودشت ،سارقان 150 راس گوسفند دستگير شدند. به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس،فردي به نام \"ابوالفضل\" ساكن روستاي دوزين به كلانتري شهرستان مينودشت در استان گلستان

طي يك عمليات غافلگيرانه توسط ماموران انتظامي مينودشت ،سارقان 150 راس گوسفند دستگير شدند.
ب
ه گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس،فردي به نام \"ابوالفضل\" ساكن روستاي دوزين به كلانتري شهرستان مينودشت در استان گلستان مراجعه و اظهار داشت: درحاليكه با دو نفر ديگر درجاده گاز مشغول نگهداري گوسفندان بوديم ناگهان 5 نفر به ما نزديك شده و با تهديد، 150 راس گوسفندمان را به سرقت بردند.
با تشكيل اكيپ ويژه متشكل از عوامل آگاهي ، انتظامي و اطلاعات تلاشهاي همه جانبه جهت دستگيري سارقان انجام و با پيگيري و تلاش شبانه روزي ماموران و اعزام اكيپهاي عملياتي مختلف به نقاطي كه احتمال وجود احشام سرقتي مي رفت تحقيقات لازم صورت گرفت تا اينكه ديروز احشام به سرقت رفته در ارتفاعات روستاي آب پران مشاهده و طي صورتجلسه اي تحويل مالباخته شد.
دراين رابطه،5 نفر مظنون به سرقت دستگير و سارق اصلي به نام \"ح – گ\" نيز طي عمليات جداگانه دستگير شد. تحقيقات و بررسي هاي ماموران جهت دسترسي به جزئيات بيشتر در اين خصوص ادامه دارد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.36 seconds.